Senaste nytt

AMEX regler för välkomstbonus eller värvningsbonus

Det verkar ovanligt korkat att inte hålla koll på exakt när man kan få signon-bonus igen, om det är den man vill ha. Då ska man först invänta att spendkravet är uppnått och ett antal veckor till för att vänta på bonusen och sedan i en chat med kundtjänst konstatera att man inte uppfyllde tidskravet. Onödigt tycker jag. Det dyker väl dessutom upp ett mail från Amex i samband med uppsägningen så det går ju att leta upp det för att se exakt vilken dag det skedde.

Har jag påstått att jag kan garantera något? Jag delar bara med mig av min erfarenhet. Om du har en annan erfarenhet av AMEX, varsågod och dela med dig.
Tolkade det så när du skrev att du kan intyga att det går efter 10 månader (samt att Amex inte bryr sig så mycket), och fanns ingen info om det bara var en gång för dig eller om du har erfarenhet av flera som fått poängen med mindre än 12 månader.

Jag har själv ingen erfarenhet av detta och har därmed ingen data att dela, därför jag frågar vad din data är. Om det är sample size 1 eller 10 eller fler.

Toppen