Senaste nytt

Amex Platinum - Snart med DI Digital?

DavveP

Medlem
Hej! Hittade detta i appen (AMEX Experiences) på AMEX Gold Metall delen. De pushar att man ska uppgradera till Platinum, och nämner att en ny förmån är DI Digital från Juni. Om detta stämmer vore det ju verkligen inte fel för min del :)
 

Attachments

  • IMG_1707.PNG
    IMG_1707.PNG
    173,9 KB · Visningar: 442

Apisto

Medlem
Spännande, DI digital kan verkligen vara ett perk till att jag kommer behålla platinumkortet länge. Har varit tveksam till om detta året skulle vara lika bra som förra med förmåner, men ser ju ut som det fortsätter positivt. Bara att jag slipper ta di-kost separat är ju värt en hel del (även om man kan få bättre deals än "värdet")
 

Erik M

Medlem
Även om ni inte låtsas om det, så tror jag ni förstod vad jag menar.

Jag har också bemödat mig med att gå mellan terminalerna ett par gånger men det är bra mycket smidigare när man flyger från en gate som är bara någon minut bort från loungen.
Nu går nära nog alla flyg från T5. Så kommer det vara till i aug-sept nån gång.
 

GOTBound

Medlem
Även om ni inte låtsas om det, så tror jag ni förstod vad jag menar.

Jag har också bemödat mig med att gå mellan terminalerna ett par gånger men det är bra mycket smidigare när man flyger från en gate som är bara någon minut bort från loungen.
Nu går nära nog alla flyg från T5. Så kommer det vara till i aug-sept nån gång.
Helt ärligt så gjorde jag inte den kopplingen, sorry.
OT: T4 och T5 kommer sitta ihop airside lagom till hösten som jag uppfattat det.
 

kl_r

Medlem
Verkar endast vara en del av ett begränsat uppgraderingserbjudande för guld -> platinum, eller har jag missuppfattat det?
 

kilu00

Medlem
Har varit i kontakt med kundservice både via appen och svensktalande via telefonen, båda förnekar att förmånen finns och kommer att finnas för Platinum. Ska endast gälla de som uppgraderar från Gold till Platinum, ett år. Känns märkligt. Påtalade via telefon att det står i appen som en nyhet för Platinum-medlemmar, men det stämde inte sa handläggaren. Gäller och kommer endast gälla uppgraderade kort. Tråkigt, hade varit en bra förmån annars!
 
Toppen