Senaste nytt

Amex Platinum Service - vad kan de göra för mig egentligen?

Jag stör mig på att de enbart kan ordna med till exempel biljetter till teatrar/hockey/fotbollsmatcher där arrangören accepterar Amex.
Och om det är oklart så borde ju det vara det första conciergen kollar upp - inte återkommer ett dygn senare och meddelar att det inte går att lösa pga ovan nämnd orsak.
 

AtleFlyg

Medlem
Rent allmänt tycker jag det överlag är för långa svarstider på saker och ting. Jag vill ju veta om jag får bord på vald restaurang inom någon timme. Inte 1-2 dagar senare... Man vill ju veta om man ska lägga tid på alternativ eller ej
 

Brandten

Medlem
....och återigen gjorde jag ett försök att fixa biljetter (OBS INTE TILL MIG :) )

Nej tyvärr kan vi inte få fram några biljetter till Adele. Anledningen till at det har varit kö på telefon är att vi har suttit och försökt boka precis som alla andra. Och utan att lyckas. Vi har alltså inte haft några egna biljetter till denna konsert. Så tyvärr kan vi inte hjälpa till den här gången.

100% failrate på American Express Platinum Lifestyle "Service".
 

SNIFF

Medlem
Ja, min upplevelse när jag försökt boka Coldplay (åt en vän... seriöst) var att de satt precis som alla andra och försökte boka på hemsidan.
 
Toppen