Senaste nytt

Amex Platinum - Presentkort på Brasseriegruppen

Hej vänner! Har 3 infos idag (varav en punkt gällande denna tråd men skriver OT här om övriga också) efter samtal med Amex då jag valde att uppgradera mig igen från Gold till Platinum. 1. Brasserieerbjudandet gäller alla Platinuminnehavare. Viktigt att vara reggad för marknadserbjudande via e-post. 2. 1 miljonMR om man väljer att uppgradera nu (kan vara känd nyhet, isf sorry) 3. Risk-avdelningen har tagit bort möjlighet att värva för oss som använder delbetalning av månadens summa av och till. Lösning är att betala av till noll, vänta 5 dgr och därefter ska värvningsmöjligheten återuppstå. Har beställt klagomålssamtal ang denna sjuka begränsning. Fler får gärna göra detsamma.
En miljon mr bara för att uppgradera? Inget spendkrav?
 

eddo

Medlem
En miljon mr bara för att uppgradera? Inget spendkrav?

"*Erbjudandet gäller för dig som har ett Gold Card under förutsättning att du handlar för minst 45 000 kr t.o.m den 31/3 2022. Poängen överförs senast Maj 2022. "
Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express

OT: Någon som vet om det historiskt funnits uppgraderingskampanjer från Elite -> Platinum? Är lite sugen på att byta ut mitt Elite och köra kombon Premium och Platinum, skulle vara trevligt om det fanns möjlighet att uppgradera till Platinum och söka nytt Premium...
 
Last edited:

MrRob

Medlem
Inte riktigt relevant till ämnet men det finns ett ganska fördelaktigt pris (2850:) för övernattning på Bank Hotel och inträde på Skansen i appen. Datumet jag kollade på (18-19/12) kostar samma paket 5540:- utan Platinum.

I erbjudandet ingår dessutom tillträde till något de kallar ett "julinspirerat rum" i en timme. Låter som en mini-lounge med lite glögg, lussekatter och juldekoration. Säkert uppskattat om man är intresserad av julen på Skansen :)
 

MrRob

Medlem
Ingenting här heller. Det är inte så att @Tonton uppgraderat till, eller signat upp sig för, ett Platinum under hösten och därför fått 2000:-?

Verkar märkligt att ingen annan fått brevet tänker jag..
 
Toppen