Det står likadant för mig, men det står ju faktiskt inte rent ut att guld gäller 2019, det står bara att guld gäller nu. Eftersom vi fortfarande är i grace period så vet man ju inte... Jag hoppas i alla fall att din tolkning är korrekt
Det står likadant för mig, men det står ju faktiskt inte rent ut att guld gäller 2019, det står bara att guld gäller nu. Eftersom vi fortfarande är i grace period så vet man ju inte... Jag hoppas i alla fall att din tolkning är korrekt![]()
Nej du har rätt. Gold gäller under 2019 och med nuvarande antal stays (0) så kommer du att ramla ner till Member 2020.ha de
Without additonal stays you will be a member in 2020 tycker jag iofs låter som att jag behåller min status till 2020. Tycker de är rätt uppenbart men kanske jag misstolkar det??
Amex Platinum-erbjudanden varierar mellan olika marknader. Ser du inte Hilton är det troligtvis inte en förmån hos dig i Thailand.Är dessa erbjudanden specifika för olika länder? Har ett Amex Platinum i Thailand, men har inte kunnat se bland deras förmåner att Hilton Gold skulle vara en förmån.
Är dessa erbjudanden specifika för olika länder? Har ett Amex Platinum i Thailand, men har inte kunnat se bland deras förmåner att Hilton Gold skulle vara en förmån.