Dbodenfo
Medlem
Trp
tråkigt att höra att det inte var en kundtjänst upp till par. Jag har aldrig haft problem eller bli it dåligt bemött av amex. Jag skulle skriva till kundtjänst eller be att få prata med ansvarig. Man kan ju också höra av sig till amex Norden VD som är kreverat ute på social media.
Men som sagt tidigare så är det något strul med den elektroniska kopplingen mellan amex och Hilton. Och det gäller som alltid att hamna hos någon bra på kundtjänst. Jag gillar e-Mail när det gäller support ärenden då man har historik.
Min far har fortsatta problem med Hilton och AMEX, han har försökt nu i över en månad. Han har ringt både Hilton och AMEX och det barkar helt låst sig. Efter senaste samtalet till AMEX blev han extremt otrevlig bemött av AMEX när han ifrågasatte varför de inte kunde prata med Hilton när han på AMEX tidigare uppmaningar ringt till Hilton och pratat flera gånger med Hilton utan resultat. Han fick som svar att all kommunikation med Hilton sker elektronisk och om det inte passar så behöver han faktiskt inte vara kund hos AMEX med en väldigt otrevlig ton.
Jag är väldigt förvånad över hela denna cirkusen och framför allt AMEX beteende.
Han har ringt och mailat AMEX samt ringt Hilton men inget fungerar och nu senast visar AMEX dåligt attityd mot honom när han efter en månad ifrågasätter utan att vara arg eller otrevlig mot AMEX utan endast saklig.
EK
tråkigt att höra att det inte var en kundtjänst upp till par. Jag har aldrig haft problem eller bli it dåligt bemött av amex. Jag skulle skriva till kundtjänst eller be att få prata med ansvarig. Man kan ju också höra av sig till amex Norden VD som är kreverat ute på social media.
Men som sagt tidigare så är det något strul med den elektroniska kopplingen mellan amex och Hilton. Och det gäller som alltid att hamna hos någon bra på kundtjänst. Jag gillar e-Mail när det gäller support ärenden då man har historik.