Delayed
Medlem
Ja risken att du får det för billigt är nog rätt låg så jag skulle inte oroa mig.går man via en värvningslänk så står det fortfarande fel pris, men det kanske löser sig.
Ja risken att du får det för billigt är nog rätt låg så jag skulle inte oroa mig.går man via en värvningslänk så står det fortfarande fel pris, men det kanske löser sig.
Ja så är det nog, och nyansökan är ju 3 måndare fritt så löser sig nogJag har tolkat det som att prisjusteringen träder i kraft 1 juli 2019.
Vid första årsförnyelse efter detta datum om jag förstod rätt så det kan dröja ett bra tag till om man "ligger rätt"Jag har tolkat det som att prisjusteringen träder i kraft 1 juli 2019.
Kan någon sammanfatta fördelarna med ett metallkort? Enda jag ser är att man alltid kommer ha en ölöppnare med sig![]()
Vi är alla olika. Jag gillar vackra saker och ett kort som jag håller i handen hela tiden känns såklart riktigt nice i metall utan skador i plasten.![]()
Man kan tydligen sabrera champagneflaskor med metallkort också... Allvarligt talat är inte jag heller så sugen på att byta, kanske om det fanns i kolfiber eller äkta platina.För mig som inte ens är en öldrickare så känns det inte motiverat
Jag kommer till skillnad från mitt gamla använda nya Plat hela tiden i utlandet. 25p/2sek plus försäkringarna jag fått användning för ibland utan strul är en bra deal. Givetvis växlas det dessutom endast MR på kampanj så i realiteten kanske 30p.