Senaste nytt

AMEX Platinum Metall nu lanserat i Sverige (2019-04-09)

Kan någon sammanfatta fördelarna med ett metallkort? Enda jag ser är att man alltid kommer ha en ölöppnare med sig :)

Precis, jag blir också alltid väldigt konfunderad när jag läser om folk som blir så upphetsade över dessa metallkort.
För mig som inte ens är en öldrickare så känns det inte motiverat (och jag har svårt att tro att du inte ändå alltid har en ölöppnare med dig...).

Jag kommer till skillnad från mitt gamla använda nya Plat hela tiden i utlandet. 25p/2sek plus försäkringarna jag fått användning för ibland utan strul är en bra deal. Givetvis växlas det dessutom endast MR på kampanj så i realiteten kanske 30p.

Jag kommer till skillnad från mitt gamla använda nya Plat hela tiden i utlandet. 25p/2sek plus försäkringarna jag fått användning för ibland utan strul är en bra deal. Givetvis växlas det dessutom endast MR på kampanj så i realiteten kanske 30p.

Jag har börjar räkna bort kampanjerna. Har ju inte varit någon på år och dar... :/

Och försäkringen gäller sällan för mig dom tar mesta spenden på Elite.

I oktober 2017 fick vi 20% extra sist på kampanj, och jag passade givetvis på att växla då. Det börjar alltså verkligen bli dags snart igen. Det är ändå inte fel med ett vuxet MR saldo också då de har fler partners. Andra trevliga möjligheter kan dyka upp och poängen går ju heller aldrig ut på datum.

Toppen