Fashion week?Från 1 september blir det Fast Track även på Landvetter, mycket uppskattat!
Samma villkor som för Arlanda, dvs +1 för Platinum och +2 för Centurion.
Fashion week?Från 1 september blir det Fast Track även på Landvetter, mycket uppskattat!
Samma villkor som för Arlanda, dvs +1 för Platinum och +2 för Centurion.
Fashion week?)
Hehe vdn för Amex släppte precis den nyheten samma sekund på Fashion Week så tänkte någon annan var härJag vet att det är Fashion Week i Sthlm, men jag förstår inte riktigt kopplingen till mitt inlägg!![]()
Googlade för att se om det fanns någon video som visade hur den ser ut, men det blev konstiga svarHade missat att det också finns fast track på HEL med Amex Platinum. Fungerar det på både T1 och T2?
Borde väl vara så att de öppnar upp för Platinum i samma fast track som redan finns? Har incheckning med SAS ngt att göra med det? Vad menar de annars med "i anslutning till SAS incheckningsdiskar"? Det är ju nice om man kan få fast track de gångerna man inte flyger Star Alliance![]()
Testade detta i helgen, när jag flög statuslöst med KLM. Fungerade utmärkt, hamnade längst fram i säkerhetskontrollen.Nu också på ARN T2