Senaste nytt

AMEX PLATINUM- för mig samt frågor.

Ok då förstår jag, jag trodde det var som hotell.com att man kunde boka åt andra. Så på Hilton så måste man vara med i bokningen typ om vi är ett sällskap.

Inte bara så att man måste vara med i bokningen, du kan maximalt få poäng för två rum, förutsatt att du betalar för båda. Och även då så får du aldrig status för mer än det rum du själv bor i (du är redan Guld, så det spelar kanske mindre roll, men flera rum hjälper dig alltså inte på vägen mot Diamond).

Reser man i större sällskap är Hotels.coms program ganska bra av just detta skäl.

jag förstår att de inte går förlorade helt men jag tänkte när jag uppgraderas till guld då behåller jag mina poäng så om jag förstod dig rätt, det gör jag. Tack så mycket för hjälpen. Då kan jag helt enkelt boka nu och hoppas på att jag blir guld medlem så att man kanske kan bli uppgraderad.
Dock så verkade hilton i zanzibar inte så nice, och Marriott hotellen hade ett men var fullbokad. =( vill satsa på hilton och mariott i framtiden, onödigt att fördela sina nätter på flera olika utan bättre att satsa på 1 eller 2.
vill få högre än guld i framtiden. har ju flera syskon som reser så visst kan jag boka åt de via mitt konto så jag samlar poängen och via mitt HH konto? =)
Jag tycker att Hilton i stenstaden är mycket bra. Som guldmedlem får man bra rabatt på både mat OCH vin/sprit. Maten var dessutom god.

Toppen