Senaste nytt

Amex Platinum/Centurion - Members night - 23 oktober 2025

För en gratis föreställning är 60 minuter ok. Men hade jag betalat för biljetter och bara fått 60 minuter av Maggio hade jag varit rätt besviken med tanke på hennes låtskatt.
Men jag är kanske bara gammal med minnen av uppträdande med band som J Girls, Bruce och Zeppelin som kunde pågå i 3 timmar.
3 timmars konserter är lite av enhörningar idag. Det är väl "bara" Taylor som kört det nu på senare år.

Oavsett längd på konserten ser jag det som väldigt positivt med detta event, även om jag själv inte kommer kunna gå på detta.

Med tanke på att det var så länge sedan de hade något event så utgår jag ifrån det. Sist jag var på Lisa Nilsson konserten var det riktigt bra snittar och fri champagne tills att föreställningen började. När de hade börjat så fick man betala för champagnen...
Tack. Då får jag förvänta inget och vara glatt överraskad om du har rätt. Att man släpper in folk 2 timmar innan får mig att tänka att det blir någon slags servering, gratis eller eller ej får tiden visa.

3 timmars konserter är lite av enhörningar idag. Det är väl "bara" Taylor som kört det nu på senare år.

Oavsett längd på konserten ser jag det som väldigt positivt med detta event, även om jag själv inte kommer kunna gå på detta.
Helt sant. 3 timmar var förr i tiden. Men 60 minuter är Dolly Style, inte Maggio.

Tack. Då får jag förvänta inget och vara glatt överraskad om du har rätt. Att man släpper in folk 2 timmar innan får mig att tänka att det blir någon slags servering, gratis eller eller ej får tiden visa.
Så tänker jag också... Förväntar mig inte just champagne, men ett par öl, ett glas vin och lite enklare plockmat...

Även Bruce kör cirka 3 timmar. Börjar bli gammal så gått ned från 4. :)

Toppen