Samosaguas
Medlem
Samma sak för mig. Kan inte se min spend sedan nyår. Förra år hade jag samma problem under flera månader.Jag ser den inte heller, har bara Premium. Fungerade tills runt nyårsskiftet.
Samma sak för mig. Kan inte se min spend sedan nyår. Förra år hade jag samma problem under flera månader.Jag ser den inte heller, har bara Premium. Fungerade tills runt nyårsskiftet.
Oj, det har jag inte ens tänkt på. Tjänar de inte pengar på just det att man inte betalar i tid?Ring dem och be att få ändra förfallodatum. Inga problem.
I teorin, men det är inte deras huvudsakliga affärsmodell (det är inte klarna..) det brukar gå utmärkt att få datumet ändrat.Oj, det har jag inte ens tänkt på. Tjänar de inte pengar på just det att man inte betalar i tid?
Oj, det har jag inte ens tänkt på. Tjänar de inte pengar på just det att man inte betalar i tid?
Jag tror att det är en slump! När jag skaffade Elite kort (behöll även premium) så fick jag också ett nytt betaldatum.Tack för alla svar. Kommer inte ringa den här gången, men vad är logiken bakom att lägga förfallodagen 25:e? Är det så varje månad??
Tack för alla svar. Kommer inte ringa den här gången, men vad är logiken bakom att lägga förfallodagen 25:e? Är det så varje månad??