Förstår inte hur det kan vara 10 tickets för Frantzen om de är bara ute varannan dag i en vecka. Någon som vet hur mycket folk dyker upp till trucken? Är det typ 100 lådor per stopp eller mer/mindre?And someone already found the ticket for Frantzen. As of now, nothing in Karlaplan.
Totalt X lådor, 10 av dessa X lådor innehåller Frantzen.Förstår inte hur det kan vara 10 tickets för Frantzen om de är bara ute varannan dag i en vecka. Någon som vet hur mycket folk dyker upp till trucken? Är det typ 100 lådor per stopp eller mer/mindre?
Men deras instagram verkar har sagt både i förrgår och idag att det finns "1 biljett idag". I Experiences står Members Treat 8-12 sept, dvs 5 dagar, och igår var det ingen stopp.Totalt X lådor, 10 av dessa X lådor innehåller Frantzen.
Hur många dagar eller stopp de är ute är ju irrelevant, då det är 10 som ska delas ut. Finns inget som säger att vid varje dag/stopp ska Y biljetter lämnas ut.
Det stod tidigare idag att det fanns 1 biljett i lådorna.Men deras instagram verkar har sagt både i förrgår och idag att det finns "1 biljett idag". I Experiences står Members Treat 8-12 sept, dvs 5 dagar, och igår var det ingen stopp.
Jag säger inte att de komma att bli 10, men jag får inte ihop matematiken om inte
1. Members Treat förlängs till ytterligare perioder under sept/okt och/eller
2. Det blir fler en 1 biljett vissa dagar.
Det andra alternativ vore smart av Amex. Annars skulle de som är mest intresserad av en biljett knappast tar sig halvvägs över stan för en låda när det kommer ut att dagens biljett har redan hittats, som var fallet idag. Det är därför det kan vara relevant om det finns bara 1 biljett per dag.
Bara hur jag tolkade bilden ovanpå.Det stod tidigare idag att det fanns 1 biljett i lådorna.
Det stod knte att det finns 1 biljett i lådorna IDAG.
Dvs fullt möjligt att varje gång den stannar finns det en Frantzen biljett, dvs möjligt att åtminstone 3 delas ut idag.
Visa bifogad bild 168319
Var läser du att det är 1 per dag? Ser inget sånt på deras instagram.
OK, då tolkar du något de faktiskt inte skrev.Bara hur jag tolkade bilden ovanpå.