Moco skrev:Lugnt och skönt idag, speciellt med utökade öppettider. Lammkorven får 5/5.Klicka för att utvidga...
Ja, det går. Man kan också betala ca 500kr eller vad det nu är i avgift för den tredje personens loungetillgång och sedan internt mellan sig splitta den kostnaden på två (eller tre, om man nu skulle känna sig så generös).LasseFoppa skrev:Funkar det (om jag har ett kort och de andra inget) att gå tre pers och sitta ute i restaurangdelen och beställa, om en av de andra beställer från ordinarie meny?Klicka för att utvidga...
Tack för snabbt svar!Berglund skrev:Ja, det går. Man kan också betala ca 500kr eller vad det nu är i avgift för den tredje personens loungetillgång och sedan internt mellan sig splitta den kostnaden på två (eller tre, om man nu skulle känna sig så generös).Klicka för att utvidga...
Sista beställning 19:30, stängning 20:00Jonas F skrev:Var kan man se de utökade öppettiderna och den nya menyn? Hemsidan verkar inte vara uppdaterad i vanlig ordning vad jag kan se?https://pontusfrithiof.com/american-express-lounge/Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Sista beställning 19:30, stängning 20:00Klicka för att utvidga...
Jonas F skrev:Tackar. Måndag-Fredag och Söndag för de tiderna gissar jag? Är det till 19 på lördagar tro?Det skulle ju inte skada om de fick upp de där tiderna på sin hemsida.Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Glömde fråga. Däremot så informerades det om att öppettiderna kommer ökas ytterligare efter nyår.Klicka för att utvidga...
Lammkorv, dillkött, laxsmörgås och briesallad. Glömde att fota nya menyn.Fresh Prince skrev:Du fick förresten inte koll på den nya menyn, då hemsidan fortfarande inte är uppdaterad?Klicka för att utvidga...