Sir Lemon skrev:När stänger loungen nuförtiden?Klicka för att utvidga...
Kl 18, förutom lördagar då det är 17 som gäller. Allt enligt den officiella infon på American Express Lounge – Pontus Frithiof
Sir Lemon skrev:När stänger loungen nuförtiden?Klicka för att utvidga...
Sorry. Tolkade ett annat inlägg som att det fanns en möjlig diskrepans mellan verkligheten och kartan.taxvalp skrev:Kl 18, förutom lördagar då det är 17 som gäller. Allt enligt den officiella infon påAmerican Express Lounge – Pontus FrithiofKlicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Kl 18, förutom lördagar då det är 17 som gäller. Allt enligt den officiella infon påAmerican Express Lounge – Pontus FrithiofKlicka för att utvidga...
Mer mättande på vilket sätt? Fler frallor och croissanter? Ser ju annars exakt likadan ut som tidigare, även på menyn. Någon som vet om/hur frukosten har förändrats? Jag går numera alltid till SAS-loungen på morgnarna eftersom de har ägg, kaviar etc.Nikje skrev:Sammalika imorse. Mer mättande frukost jämfört med i somras tycker jag, croissanterna var tyvärr inte busfärska men räckte och blev över kalorimässigt för mig ändå..Visa bifogad bild 124255Klicka för att utvidga...
Mangostan skrev:Mer mättande på vilket sätt? Fler frallor och croissanter? Ser ju annars exakt likadan ut som tidigare, även på menyn. Någon som vet om/hur frukosten har förändrats? Jag går numera alltid till SAS-loungen på morgnarna eftersom de har ägg, kaviar etc.Klicka för att utvidga...
Ägg och ägg, den lägsta kvalitetsnivån de kunde hitta....Mangostan skrev:Mer mättande på vilket sätt? Fler frallor och croissanter? Ser ju annars exakt likadan ut som tidigare, även på menyn. Någon som vet om/hur frukosten har förändrats? Jag går numera alltid till SAS-loungen på morgnarna eftersom de har ägg, kaviar etc.Klicka för att utvidga...
På facebook står det t.o.m. kl 23, fast för restaurangen och inte loungen.Hylve skrev:Fast det stämmer inte. 20.00 sedan några veckor tillbaka.Klicka för att utvidga...
Big Birger skrev:Magisk fläsksida.Visa bifogad bild 124253Klicka för att utvidga...
Gissar att det även är stängt efter 18 imorgon då.micsjo skrev:Är där nu, lördag kl 17.30. Sten-stängt.Klicka för att utvidga...
Mkt riktigt vrålstängt efter 18 idag.Hafermann skrev:Gissar att det även är stängt efter 18 imorgon då.Klicka för att utvidga...
Loungen borde helt klart utöka antalet sittplatser, ta av restaurangdelen. Är ju nästan aldrig någon som sitter och äter där medans loungen ofta är full, eller nära inpå.Konto93 skrev:Besökte Pontus vid 11 tiden idag. Incheckningen gick smidigt dock helt smockfullt (tror jag aldrig har sett det så fullt). Det fanns på sin höjd 4 platser kvar. Det tog sedan lite tid att få beställa men maten kom inom rimligt tid.Det var första gången jag kände att jag behöver lämna loungen direkt efter pga hur fullt det var och att det inte kändes någon lugn och ro.Klicka för att utvidga...
Så var det imorse! Hela ”restaurangdelen” var nu omgjord till ”loungeyta”. Lena, som alltid är lika charmig och trevlig - trots att de hade massor att göra och gäster i kö - nämnde att ”det var det bästa dem gjort”. Nu gick det mycket snabbare att få in gäster på sittplatser.Remington Steele skrev:Loungen borde helt klart utöka antalet sittplatser, ta av restaurangdelen.Klicka för att utvidga...
Berglund skrev:Så var det imorse! Hela ”restaurangdelen” var nu omgjord till ”loungeyta”. Lena, som alltid är lika charmig och trevlig - trots att de hade massor att göra och gäster i kö - nämnde att ”det var det bästa dem gjort”. Nu gick det mycket snabbare att få in gäster på sittplatser.Klicka för att utvidga...