bnr
Medlem
PhewJag sitter i Amex-loungen just nu, och det är tygservetter. Så ryktet om tygservetternas död är nog starkt överdrivet.
PhewJag sitter i Amex-loungen just nu, och det är tygservetter. Så ryktet om tygservetternas död är nog starkt överdrivet.
Jag sitter i Amex-loungen just nu, och det är tygservetter. Så ryktet om tygservetternas död är nog starkt överdrivet.
haha vem frågar efter en tygservett? Hur ställer man den frågan utan att låta otroligt dryg?Har du frågat? Jag hade tygservett när jag var där i veckan.
Edit: Ser att andra redan svarat att det verkar tillfälligt.
haha vem frågar efter en tygservett? Hur ställer man den frågan utan att låta otroligt dryg?
Hej har ni tygservetter jag är allergisk mot papper.
Det klart att det inte är hela världen med fina pappersservetter kontra tyg men @bnr slog huvudet på spiken i inlägg #1316 att det sänker känslan.Man kan ju alltid ta med sig en egen tyg servett om man nu tycker det är "jobbigt" med papper... Själv har jag endast pappers servetter hemma så för min del känns det helt ok
Det fina med mig är att jag är en Göteborgare, verkar du med vara, förvånad över din frågeställning den hör hemma i hufvudstaden merT.ex. -Hej, har ni tagit bort tygservetterna? Det var tråkigt!
Känner du att en sådan fråga gör dig till en dryg överklass Stockholmare får stå för dig.
Kan tycka att en fråga är berättigad innan man på BC startar servettGate...
Förväntar du dig inte heller annan service, utbud och hårdvara i Business och Första klass (än Ekonomi)? Jag tänkte eftersom du är Göteborgare?Det fina med mig är att jag är en Göteborgare, verkar du med vara, förvånad över din frågeställning den hör hemma i hufvudstaden mer![]()
Exakt förväntar mig bara gott snack som en Göteborgare, resten kvittarFörväntar du dig inte heller annan service, utbud och hårdvara i Business och Första klass (än Ekonomi)? Jag tänkte eftersom du är Göteborgare?![]()