Mattias Holmén
Medlem
Inte onödigt, snarare en hint om officiella förändringar.

Inte onödigt, snarare en hint om officiella förändringar.
Det är inte tillåtet men ibland slinker det igenomNågon som testat att köra Pontus som ankomstlounge nyligen? Undrar om dom (förutom tallrikarna) kör med nya hårdare AMEX Centurion & Platinum reglerna vid ankomster.![]()
Någon som testat att köra Pontus som ankomstlounge nyligen? Undrar om dom (förutom tallrikarna) kör med nya hårdare AMEX Centurion & Platinum reglerna vid ankomster.![]()
Nja, menade inte specifikt din bild. Menade bara att några tidigare bilder ser ut att komma från restaurangen. Antagligen har de bara serverat på fel porslin.@Jönsson Om du menar min bild också är den från loungen idag som vanligt. Inget värde i att gå till vanliga. Dock ser jag att de missade märkningen till skillnad från förra veckan.
Flera av gångerna jag varit där har vi blivit placerade ute i restaurangen pga platsbrist. Minns dock inte på vilket porslinNja, menade inte specifikt din bild. Menade bara att några tidigare bilder ser ut att komma från restaurangen. Antagligen har de bara serverat på fel porslin.
Utmärkt mat som vanligt tidigare idag och som bonus en uppgradering till - då jag ville vila.
Den platsen klarar alltid knytnävstestet
Visa bifogad bild 86955