Ja, det hade varit trevligt, men vi ses den 27:e!Tonton skrev:off topic - men då måste vi varit där samtidigt! Tog en kaffe med kollegan innan hemfärd.Hade varit roligt att heja på varandraKlicka för att utvidga...
Ja, det hade varit trevligt, men vi ses den 27:e!Tonton skrev:off topic - men då måste vi varit där samtidigt! Tog en kaffe med kollegan innan hemfärd.Hade varit roligt att heja på varandraKlicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Nu till det jag egentligen hade tänkt fråga om. Hur många dagliga accesser gäller? Vet att bla. PP-loungerna har en spärr på två timmar innan man kan registrera sig igen. Har en överdagenresa imorgon och tänkte ta både frukost och middag på Pontus.Klicka för att utvidga...
FFlash skrev:Hur var det med 12 minuters garanti, gäller den alla måltider eller bara räkmackan?Har en 50 min connection och tänkte chansa liteKlicka för att utvidga...
Jag fick in viltskaven på fem minuter!!! Riktigt god, en gäst köpte med sig en matlåda hem.FFlash skrev:Svarar mig själv. Frågade och fick svar att garantin gäller endast i restaurangen men inte i loungen. Han var smart nog att ge räksalladen direkt från kylskåpet åt mig då jag påpekade jag hade brottom, även om det fanns mycket folk i loungen annars.Räksalladen var dock under average. Skulle ha viljat beställa viltskavKlicka för att utvidga...
HA! Tyckte väl jag såg dig suddigt i bakgrunden på ett Instagraminlägg. Krug verkade funka bra till viltskaven.LSH skrev:Var där runt 20 ikväll och det var som vanligt lugnt vid den tidpunkten. Bra service och väldigt god viltskav.Klicka för att utvidga...
Krug passar till vadsomhelst!Frigidus skrev:Krug verkade funka bra till viltskaven.Klicka för att utvidga...
Jag skickar ett PM med mina reseplaner så får vi se om vi kan pussla ihop någotFrigidus skrev:Får ordna till att besöka den där Pontus nån gång men åker ju sällan via ARN.Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Två olika yoghurts så jag tycker det blir bättre. Men saknar ett äggalternativ. Det finns dock i SAS loungen om jag blir väldigt sugen.Klicka för att utvidga...
moonroy skrev:Jag var också där i onsdags, men fick inte den där WAPNÖ. Blev lite besviken, trodde man skulle få "mer" att käka än en liten yoghurt och en liten fralla.Klicka för att utvidga...
Diamond-in-the-ruff skrev:Frukosten fungerar utmärkt för migFärskpressad apelsinjuice, kaffe, bröd, comte ost och rökt skinka. Det finns också yoghurt med granola plus färska bär.Är man sugen, finns även bubbel till frukosten.Visa bifogad bild 64157Klicka för att utvidga...
Samma sak imorgon 28/9 mellan ca 9-11.Mattias Holmén skrev:Jag kan gästa 1 pax idag 27/9 mellan 14:45-16:00.Klicka för att utvidga...
Direktorn skrev:Tycker frukosten på Pontus är fin ändå. Fina mackor och den franska yoghurten i lerkruka är grym.Klicka för att utvidga...
Jag tror bara de tittar att man har ett boarding kort så inte personalen på Arlanda går dit för "gratis" lunch. Var samma beteende för mig i lördags och söndagsKonto93 skrev:Jag var på Pontus imorse. Jag brukar alltid ge kort+boardingkort men för andra gången i rad (i söndags var senast) så har dem swipeat kortet och sen har jag fått tillbaka boardingkortet (utan att dem gjort något med det). Jag har varit där 8 gånger senaste 3 veckor om det ska göra någon skillnad?Klicka för att utvidga...