Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Hur långsam är serveringen? Ponera att man har bråttom - hur länge brukar man behöva vänta på t ex frukost respektive räkmackan?
Skulle säga att den är långsam, ja. 9/10 gånger jag varit där har jag fått vänta mellan 10-30 min på att få maten. Väldigt olika på dem som jobbar där i hur uppmärksamma de är. Ofta får jag hojta till mig dem, medans några få springer runt och frågar om jag önskar något mer.
 
De har väl någon form av garanti för hur lång tid serveringen ska ta? Åtm för restauranggästerna, men kanske inte gäller för loungen?

Pontus in the Air – Pontus Frithiof

Vi har också stor respekt för din tid och ger dig en tidsgaranti på 12 minuter från beställning tills det att maten står framför dig på bordet. Gäller för sällskap upp till 6 personer. Skulle vi mot all förmodan misslyckas bjuder vi dig på maten
 

Konto93

Medlem
Räksalladen som finns på menyn och ingår i loungen är redan klar och förvaras i samma kyl som vin/öl/läsk så den brukar komma ganska direkt tycker jag. Påpekar man att man har bråttom brukar det gå ganska snabbt.
 
Sallad med laxsashimi
2bfe0353e1ac46960f9ab745d462d1b2.jpg


Tryffeltortellini
648b1f2f4a2a3e9863cc58d52528aa81.jpg


Oxkind
c32d53717b46a01beddce2e2b735cd11.jpg


Alla 3 smakade mycket bra - bra kvalitet!
 

jerixon

Medlem
Kul med nyheter.
Finna det fortf förrätt eller hur ser menyn ut nu? Ska dit imorgon nämligen för första ggn på länge :)
 
Toppen