Mattias Holmén
Medlem
Nej buss från T2/T5 till T4 går inte...
Men mellan T5/T2 inga problem, rätt uppfattat?
Nej buss från T2/T5 till T4 går inte...
Precis T2 till T5 och tvärtom går fint, går både att göra det intra-Schengen och om man är utom Schengen.Men mellan T5/T2 inga problem, rätt uppfattat?
ja inga problem. Finns två busslinjer, en i schengen och en non-schengenMen mellan T5/T2 inga problem, rätt uppfattat?
Finns minst 5 platser till Hong Kong fre-sön nästa helg i SAS Plus på award. Jag borde verkligen inte okynnesåka men jag har ju varit grounded i snart 1 månad...Helt gratis! (Gratis = 6000 per år). När IPAn är slut bjuds det på mangoöl!?
Luktar lite "SAS Austin" av det helaFinns minst 5 platser till Hong Kong fre-sön nästa helg i SAS Plus på award. Jag borde verkligen inte okynnesåka men jag har ju varit grounded i snart 1 månad...
Är det verkligen så att detta går? Hur kontrollerar dom att om du är ankommande eller avgående?
När jag anlända till T5 så fick jag ej ta bussen airside till T4, pga att det var obligatoriskt att gå genom Tullen.
Annars hade det ju varit hur lätt som helst att slippa förbi tullen varjegång man anländer till Arlanda T5?
Går bra att åka T4 till T5 men inte tvärtom. Då får man snällt promenera genom sky city.Åkte T5 till T2 utan problem (förutom otrevlig busschaffis) igår. Till T4 vet jag ej hur det funk.
Råkade ut för samma behandling på räkmackans dag då jag flög innan 10. Frågade på instagram om de serverade räkmacka hela dagen när det var räkmackans dag. Svaret var nej men att jag skulle kontakta dom via PM så skulle de lösa det. Personalen hade stenkoll på mig när jag kom dit vid 7 på morgonen och jag fick min räkmackaVi verkar vara några som saknar laxsalladen på menyn. Hustrun är en av dem och hon har nämnt det i sociala medier. I dag väntade en gigantisk laxsallad på henne i loungen - snyggt gjort av Pontus & Co!