Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Är det verkligen så att detta går? Hur kontrollerar dom att om du är ankommande eller avgående?
När jag anlända till T5 så fick jag ej ta bussen airside till T4, pga att det var obligatoriskt att gå genom Tullen.

Annars hade det ju varit hur lätt som helst att slippa förbi tullen varjegång man anländer till Arlanda T5?

Åkte T5 till T2 utan problem (förutom otrevlig busschaffis) igår. Till T4 vet jag ej hur det funk.

Vi verkar vara några som saknar laxsalladen på menyn. Hustrun är en av dem och hon har nämnt det i sociala medier. I dag väntade en gigantisk laxsallad på henne i loungen - snyggt gjort av Pontus & Co!
Råkade ut för samma behandling på räkmackans dag då jag flög innan 10. Frågade på instagram om de serverade räkmacka hela dagen när det var räkmackans dag. Svaret var nej men att jag skulle kontakta dom via PM så skulle de lösa det. Personalen hade stenkoll på mig när jag kom dit vid 7 på morgonen och jag fick min räkmacka

För er som kan tänka er att betala för att äta på Pontus kan det vara bra att komma ihåg att ha med sig Eurobonuskortet och registrera detta vid köp.

Pontus in the air

Tjäna upp till 200 poäng per 100 SEK hos utvalda restauranger.
Källa: Tjäna in EuroBonus-poäng | SAS

1.PNG

Toppen