Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

lemi

Medlem
Pontus amex lounge på Arlanda kommer att byggas om till en större Centurion lounge. Mer än så vet jag inte.


Jo, men "till en större Centurion lounge" tolkar jag som att Pontus redan är en Centurion Lounge vilket jag inte kan se på länken jag postade. Det står heller inget om Centurion lounge på Instagram. Därför tycker jag min fråga är relevant.
 

adhoc76

Medlem
Är det inte bara en missuppfattning då? Pontus ger access till Platinum men ger ju lite extra på menyn till Centurion? Jag tror det är begreppsförvirring....
 
953f94b727447d05acae304b18e4a229.jpg
 

adhoc76

Medlem
Jo - men frågan var ju om det kan stämma att Pontus byggs om till en större (och som det verkar ha uppfattats) ren Centurion-lounge med access bara för Black Card och inte längre för Platinum?
 
Jo - men frågan var ju om det kan stämma att Pontus byggs om till en större (och som det verkar ha uppfattats) ren Centurion-lounge med access bara för Black Card och inte längre för Platinum?

Okey så tolkade inte jag frågan. Uppfattade frågan som om det var en Centurion-Lounge nu. Men hur som helst så tror jag inte dom vill tappa alla kunder när dom bygger om. Att göra den till endast Centurion skulle reducera kundunderlaget med 90%? Då behöver dom inte bygga om :)
 
Toppen