Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

samet

Medlem
Lax i tunna skivor, "små" fina potatisar men alldeles för lite stuvning, smakade väldigt bra.
20220729_124924.jpg
 

igelkotten

Medlem
Menyn som postades några inlägg upp gäller fortfarande i stort sett, förutom att köttbullarna bytts ut mot wallenbergare.

Testade cajunmarinerade kycklingen. Namnet är ju helt falskt då det inte är någon cajunkrydda öht (däremot curry), men eftersom jag ska till London så var det väl passande att få en coronation chicken-macka som uppvärmning… ;) Köket måste ha blandat ihop recepten!
 

Hachans

Medlem
Va, serverar de sån skit?! Här sitter man med nyanskaffat Amex Platinum, mycket för att jag tänkte sitta hos Pontus istället för att knapra torr kålsallad hos SAS Gold...

Jag glömde ta bilder på den stenhårda pain au chocolaten de serverade. Eller ja, den stod framme på bordet.

Men ja, det är sånt de serverar. SAS har mycket bättre frukost än Pontus numera. Den har ju inte förändrats eller blivit bättre, det är Pontus som själva lagt sig under.
 

Per A

Medlem
Jag glömde ta bilder på den stenhårda pain au chocolaten de serverade. Eller ja, den stod framme på bordet.

Men ja, det är sånt de serverar. SAS har mycket bättre frukost än Pontus numera. Den har ju inte förändrats eller blivit bättre, det är Pontus som själva lagt sig under.
Suck, vi får väl hoppas att någon ansvarskännande person från Amex kikar in här ibland.
 
Toppen