Mattias Holmén
Medlem
Lena får större ansvar och inflytande, vilket jag tror kommer märkas på servicen! 

Äntligen!Lena får större ansvar och inflytande, vilket jag tror kommer märkas på servicen!
![]()
Hur var det nu igen med access till Pontus vid ankomst till T5. Har inte flygit på evigheter pga pandemin och har glömt bort vad som gällde. Minns att det var lite ändringar i ämnet förut.
Tackar. Då antar jag att jag får knata till SAS loungen istället. Där kommer man väl fortfarande in vid ankomst på diamond?Nixpix!
Det är därför man alltid ska lägga till nån liten extra sträcka En sista flygdel till Göteborg eller Sundsvall och sen X3 tbx.Tackar. Då antar jag att jag får knata till SAS loungen istället. Där kommer man väl fortfarande in vid ankomst på diamond?
Står och väntar på lounge on the go, sådär 15 minuter senare börjar man undra lite om det kanske är dags för rebranding.Halvfullt just nu 10.30, men alla bord är fulla med disk. De verkar ganska svårt underbemannade. 10 minuters väntan bara för att komma in, trots att det inte är fullt. Verkar vara stormen efter kriget.![]()