Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Visa bifogad bild 102165 Mitt första inlägg här i forumet!
Var på Pontus den 23:e innan resan till huset i Spanien! Riktigt bra och härlig service av killen (mins inte namnet, men mörkhårig, ganska lång och mörk kostym) varit flera ggr på Pontus och då har servicen varit sådär, flera ggr blivit serverad av någon förvirrad ung mörkhårig tjej..

God fortsättning på er!!
Håller med. Servicen den 23e var klart över Pontus medel.

Det har ju gått bra tidigare, tex att ta med en räksmörgås. Dryck är jag lite mer tveksam till, alkohol lär inte få tas med i varje fall.

Jag ser nu att mitt svar lätt kan misstolkas. Då jag fokuserade mest på stressen med tajt connection och att maten faktiskt lagas på beställning. Därav min kommentar om att smörgåsen finns färdig.

Dryck i Take Away-påsen antar jag pga. lagstiftning att den är alkoholfri.

20191231_085320.jpg

Inga tygservetter idag dessvärre :oops:

Visa bifogad bild 102402

Inga tygservetter idag dessvärre :oops:
Jodå, det var tygservetter, de kom fram till lunchen (även om jag inte fotade just servetten). Har man fått tygservetter till frukost innan?
20191231_101659.jpg

Jag var för övrigt helt själv i loungen vid 0930-tiden.
20191231_093235.jpg

Tyvärr måste man fortfarande betala för vettig öl.
20191231_093447.jpg

Måste ändå ifrågasätta hur det sköter allt, var as om sagt helt ensam och beställer köttbullar. Informerar att jag har bråttom då jag senast måste lämna 1030. Mina köttbullar levereras 1018, andra gäster har redan fått sin mat, bland annat köttbullar... Varför tar det 18 minuter att få ut mat till första kunderna?

Toppen