Delayed
Medlem
Ja de kanske de har. Jag har ingen aning egentligen utan antog bara att de inte hade (vanliga) boardingkort. Någon förklarar säkert snart hur det fungerar.Crew har väl boardingkort också?
Ja de kanske de har. Jag har ingen aning egentligen utan antog bara att de inte hade (vanliga) boardingkort. Någon förklarar säkert snart hur det fungerar.Crew har väl boardingkort också?
Det kanske skiljer på om man flyger passiv eller inte?Ja de kanske de har. Jag har ingen aning egentligen utan antog bara att de inte hade (vanliga) boardingkort. Någon förklarar säkert snart hur det fungerar.![]()
flyger passiv? Det har jeg dog aldrig proevet....maaske noget naar man passerer de 90?..... flyger passiv...?
Crew har väl boardingkort också?
Ja de kanske de har. Jag har ingen aning egentligen utan antog bara att de inte hade (vanliga) boardingkort. Någon förklarar säkert snart hur det fungerar.![]()
Flyga passiv är termen för crew som inte är i tjänst utan transporteras till arbetsflygplats.flyger passiv? Det har jeg dog aldrig proevet....maaske noget naar man passerer de 90?
On Topic: Vi mangler en Pondus in the Air paa CPH. Der er saa mange lounges, men alle er middelmaadige...
Det har jag! Redigt fika i loungen med produkter typ gammeldansk efter en intensiv (arbets-)vecka så slocknar man sött innan start och fortsätter hela resan fullkomligt passiv...flyger passiv? Det har jeg dog aldrig proevet....
Så crew i tjänst kommer inte in på Pontus.