Är det någon som har hämtat ut "Lounge on the go"-frukost på Arlanda sen de bytte utlämning till giraffen? Vad är det i den? Är det mer värt att räkna med 30 min extra och sätta sig hos Pontus istället?
Ja. Några gånger. Smörgås, fil med äpplen, fruktsallad, croissant, smoothie. Rätt likt det man får om man går in i loungenÄr det någon som har hämtat ut "Lounge on the go"-frukost på Arlanda sen de bytte utlämning till giraffen? Vad är det i den? Är det mer värt att räkna med 30 min extra och sätta sig hos Pontus istället?
Är det någon som har hämtat ut "Lounge on the go"-frukost på Arlanda sen de bytte utlämning till giraffen? Vad är det i den? Är det mer värt att räkna med 30 min extra och sätta sig hos Pontus istället?
Kan man / får man köra både lounge och sen ta 'on the go' i giraffen till planet?
Sanning med modifikation. Om du reser tillsammans med personen som har ditt extra kort kan ni använda ett kort för att gå in i loungen (korthållare och gäst) och sedan det andra kortet (extrakorthållare och gäst) för att ta 2 on the go.
Kanske med risk för att bli debiterad.Sanning med modifikation. Om du reser tillsammans med personen som har ditt extra kort kan ni använda ett kort för att gå in i loungen (korthållare och gäst) och sedan det andra kortet (extrakorthållare och gäst) för att ta 2 on the go.
Hur så? Varje korthållare har rätt att ta med en gäst. De registrerar aldrig namnet på gästen. Jag kan ha gått in i loungen med min dotter och frun kan har tagit två takeaways, 1 för henne och en till sonen. Jag ser ingen som helst möjlighet till debitering.Kanske med risk för att bli debiterad.
Nej, då förmånerna gäller för båda korten. Och man behöver sin egna app för registrering med sitt eget konto. 2 olika konton kommer knte bli debiterad, bara för de tillhör ett huvudkonto.Kanske med risk för att bli debiterad.