Senaste nytt

Amex "Lounge on the go" Arlanda

Nimbus

Medlem
Är det någon som har hämtat ut "Lounge on the go"-frukost på Arlanda sen de bytte utlämning till giraffen? Vad är det i den? Är det mer värt att räkna med 30 min extra och sätta sig hos Pontus istället?

Är det någon som har hämtat ut "Lounge on the go"-frukost på Arlanda sen de bytte utlämning till giraffen? Vad är det i den? Är det mer värt att räkna med 30 min extra och sätta sig hos Pontus istället?

Flera gånger sen det flyttade till Giraffe, dock aldrig frukost.
Förvänta dig två alternativ av kall sallad med något tillhörande protein. Det var varmrökt lax eller tofu som alternativ senast. En loka naturell. Varm dryck erbjuds inte proaktivt men går bra att få i takeaway-mugg.

Har jag tiden går jag hellre till Pontus för fler alternativ och möjlighet till varm mat.

Ja. Några gånger. Smörgås, fil med äpplen, fruktsallad, croissant, smoothie. Rätt likt det man får om man går in i loungen

Sorry, läste inte ordentligt att det var frukost du frågade om. Nåväl, kanske lunch/middagsinfo kan vara till någon annans nytta!

Sanning med modifikation. Om du reser tillsammans med personen som har ditt extra kort kan ni använda ett kort för att gå in i loungen (korthållare och gäst) och sedan det andra kortet (extrakorthållare och gäst) för att ta 2 on the go.
Kanske med risk för att bli debiterad.

Toppen