hrafninn skrev:Tänkte lägga till Amex på efaktura.. på Swedank. Behöver söka fram företagsnamn.. Söker på American Express. Hittar inget..Hur göra?Klicka för att utvidga...
Hmmm men jag har Amex på e-faktura....Johan Gott skrev:AMEX har inte den servicen tyvärrKlicka för att utvidga...
banditan skrev:Hmmm men jag har Amex på e-faktura..Klicka för att utvidga...
Den åkte jag dit på första ggn, de strök dock räntan efter ett samtal.banditan skrev:Enda man ska tänka på att e-fakturan per default är inställd på minsta belopp för respektive faktura. Ändras genom ett samtal till AmexKlicka för att utvidga...
Du får den på det datum du har brytdatum på din månadsfaktura, har du ej mottagit din första faktura får du nog kanske ringa amex och se efter när ditt brytdatum är.hrafninn skrev:HUr lång tid brukar det ta innan efaktura kommer upp på swedbank efter man lagt till det?Klicka för att utvidga...
Du kan se fakturan i internetbanken när den kommer som e-faktura. Du kan även se fakturan på Amex-sidan. Behöver du mer?hrafninn skrev:Och kan man få en faktura som redan kommit ut som efaktyra?Klicka för att utvidga...
Då kommer du inte få den som e-faktura.hrafninn skrev:Jag fick precis fakturan som "vanlig" faktura..Klicka för att utvidga...