SG
Medlem
Om du menar för att hålla ett Centurion.Ja skoj kan jag säga.
Om du menar för att hålla ett Centurion.Ja skoj kan jag säga.
Der som blir ännu mer skoj är när man som jag I översikten och lite snabbt läste det som för svenska *Coop* kortet...13 msek i årlig spend för svenska corp guldkortet? Skojar du nu eller?
13 msek i årlig spend för svenska corp guldkortet? Skojar du nu eller?
Fritt EBG och Elite hjälper till lite att motivera, en del högre statusar än Platinum likaså, vissa event är också trevliga, men i övrigt verkar dom inte kunna lösa några mer avancerade special requests, sist frågade jag om dom kunde lösa biljetter till Tiger vs Phil matchen i LAS vegas, men det kunde dom icke, det var bara ”speciellt inbjudna”, när man sen såg på tv kändes det som man säkerligen kunde löst det själv om man lagt ner lite tid på det, med tanke på hur mycket folk som var där.
Testa att dra iväg ett mail till centurioninvites@aexp.com och hoppas på det bästa.Har Platinum med en spend på nära 0. Däremot har jag Elite med en spend på ca 3,5 miljoner per år (under 3 års tid). Är det möjligt att få Centurion genom spend på Elite, eller är det endast Platinum som räknas?
Ja, lite B med Tiger vs Phil, känns ju givet att de borde kunnat fixa det.
Gällande EBG och Elite. Går det att ge till familjemedlemmar också, eller gäller det bara kortägaren? Går ju att bygga upp en fin bas med 2 för 1 resor isåfall![]()
Har Platinum med en spend på nära 0. Däremot har jag Elite med en spend på ca 3,5 miljoner per år (under 3 års tid). Är det möjligt att få Centurion genom spend på Elite, eller är det endast Platinum som räknas?
Tyvärr inte. Och vilket helvete det var att få det.
Inte långt ifrån att man skulle ha intyg från kungen
Omsätter företaget det står på mer än 13 Mill?Har haft gold Corp kortet i 8 år. Min årliga spend ligger inte mycket över 100k per år på det. Har aldrig fått någon invändning från Amex att de vill avsluta kortet. 13 millar per år? Usch.