Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 14/3-2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

patteng

Medlem
Ja och nej. Rätt blev det här. Men de ligger ju kvar hos Amex ännu, autosweep för mig är nästa månad.

Samma för mig. Undrar om de rättar till det sen om de ser att det blir fel?

Fått en värvning under kampanjen och poängen stämmer, åt vilket håll vart det fel för dig?
Vänta förresten!!, säg inget om det var åt "rätt" håll :cool:

Det var åt rätt håll, fått lite för mycket.
Dock en summa som inte matchar något i värvningstabellen.
 

sandek

Medlem
Satt i telefon med amex i fredags, har fortfarande inte fått respons på om de kunde lösa extra 25% iom att de tog bort erbjudandet för tidigt...
 

palmen

Moderator
Satt i telefon med amex i fredags, har fortfarande inte fått respons på om de kunde lösa extra 25% iom att de tog bort erbjudandet för tidigt...
Har poängen för värning alltså redan kommit in på ditt konto?
Annars är det nog ingen större idé att jaga dom nu, om poängen blir fel när de kommit in på kontot ska man ju självklart kontakta dom för att manuellt fixa till det.
 

sandek

Medlem
Har poängen för värning alltså redan kommit in på ditt konto?
Annars är det nog ingen större idé att jaga dom nu, om poängen blir fel när de kommit in på kontot ska man ju självklart kontakta dom för att manuellt fixa till det.
Enligt dem skulle de fixa det. Satt ju där i fredags och skulle bli kund, men erbjudandet var borttaget.
 

marcusb

Medlem
som sagt de sa ju det till mig med när jag ringde i torsdags. men kanske var lite mkt att tro att de skulle lova, så hen s app telefon att hen inte kund gjorde ngt
de sa dock att de drar rätt många så det gör det nog snart igen, jag blev godkänd onsdag fick mitt kort måndag. hen sa att de ska komma 22500 poäng så fort jag spenderat 20 k

hoppas det löser sig för alla
 

marcusb

Medlem
förtydliga: kundtjänst sa i telefon när jag ringde i måndags att han inte kunde göra ngt för att få en gammal värvingslänk såsom hon i onsdags sa skulle gå ("erbjudandet kommer ligga kvar ett tag, även nästa vecka, ring när du aktiverar ditt kort")
men som sagt. litade mer på er, så även om jag ville hinna värva innan perioden så får det bli iaf eller nästa gång

kram
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen