Senaste nytt

AMEX bjud in och få 25% mer i belöning (gäller tom 4 mars 2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.

GOTBound

Medlem
Nu har jag bjudit in Mrs. GOTBound till ett AMEX SAS Classic och registrerat henne för EuroBonus samt satt upp en point sharing.
Mrs. GOTBound suckade djup från soffan och sa att nu får du ta och ge dig, jag kan inte har mer än två kort att hålla reda på (Plat och Nordic Choice MC)... he he he.

Jag lovade att hon inte behövde bekymra sig och att jag hjälper henne att sortera både i hennes plånbok och Apple Pay så hon kör AMEX SAS Classic tills hon nått upp till spenden... bäst så, happy wife happy life ;)

EK
 

samet

Medlem
Nu har jag bjudit in Mrs. GOTBound till ett AMEX SAS Classic och registrerat henne för EuroBonus samt satt upp en point sharing.
Mrs. GOTBound suckade djup från soffan och sa att nu får du ta och ge dig, jag kan inte har mer än två kort att hålla reda på (Plat och Nordic Choice MC)... he he he.

Jag lovade att hon inte behövde bekymra sig och att jag hjälper henne att sortera både i hennes plånbok och Apple Pay så hon kör AMEX SAS Classic tills hon nått upp till spenden... bäst så, happy wife happy life ;)

EK

Konstig fru du har...

SamboSamet brukar le stort när hon får nytt kort och frågar glatt... -Hur mycket måste jag handla på detta? ;)
 

pedantic

Medlem
Fick SAS Amex Premium huvudkortet igår, ansökte förra fredagen 20/2. :D

Eftersom det nya kortet ersatte SAS Amex Classic (CDON kampanjen) så valde jag "avsluta" in ansökningsflödet.

Någon som kört "avsluta"-spåret när man bytt Amex-kort? Ungefär när i tiden brukar avslutet ske för det gamla kortet?
 

GOTBound

Medlem
En ny invite till ett SAS Classic aktiverad, grannen/vännen som jag värvade till ett Plat senast det var 25% bonus i Göstas och jag bestämde oss för att värva varandra ;).

EK
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen