hg1980
Medlem
Ah ok, jag ber om ursäktDe sa att de har lagt ut info på hemsidan så det är ingen teaser...
Verkar som Pontus in the air loungen samt nya NU-appen är nyheterna om jag inte missat något.
Ah ok, jag ber om ursäktDe sa att de har lagt ut info på hemsidan så det är ingen teaser...
Undrar om man tagit bort 1000kr rabatten på hotellbokningar.Ah ok, jag ber om ursäkt![]()
Verkar som Pontus in the air loungen samt nya NU-appen är nyheterna om jag inte missat något.
Japp, fick hem ett utskick idag. Hotellrabatten, stoppservice och "concierge service" försvinner. Vet inte om allt med concierge försvinner men det stod att man inte längre kan få dem att beställa blommor, skicka choklad etc.Undrar om man tagit bort 1000kr rabatten på hotellbokningar.
Såklart supertråkigt med försämringar. Men i mitt tycke är AMEX Platinum värt varenda krona. Det saknar motstycke till kreditkort i Sverige oavsett. Två Priority Pass med varsin gäst gratis, SPG Gold, Hilton Gold (hade egentligen räckt där för min del) plus en drös kedjor till. Så länge PP och SPG Gold finns kvar är det värt pengarna i mitt tycke. Fine Hotel & Resorts rates på hotell är inte dumt det heller. Men alla värderar vi olika förmåner såklart!
Men PP är ju också på väg bort - upphör i augusti.