Senaste nytt

American Airlines installerar nya First&Business class säten på Boeing B777-300ER, 777-200 och 767

Nej! 4 april:

2013-04-02 04_28_10-Manage My Booking - British Airways.png

Reserapport kommer! :)

haha ok cool.
Ska du sitta i mini kabinen (rad 3-4) i så fall berätta hur du upplevde den och om det är mycket oljud från galley etc.

haha ok cool.
Ska du sitta i mini kabinen (rad 3-4) i så fall berätta hur du upplevde den och om det är mycket oljud från galley etc.
Sitter på 4A, så jag ska vara uppmärksam på det med oljud och annat.

Planen var egentligen att resa med BA002 från JFK, men det var slut på billiga bokningklasser så det fick bli AA50 / BA1505 istället. Blir inte lika många TP, men istället sprillans ny hårdvara. :)

Då var man ombord! Har flugit ca 1 timme nu, med gratis wifi som försvann under en kort period. Ska se om jag kan krångla fram några bilder senare (fungerade dåligt med iPhone)

Första intrycket: vilken fantastiskt bra stol! Måste vara bland de bästa som finns att få i business class.

Då var man ombord! Har flugit ca 1 timme nu, med gratis wifi som försvann under en kort period. Ska se om jag kan krångla fram några bilder senare (fungerade dåligt med iPhone)

Första intrycket: vilken fantastiskt bra stol! Måste vara bland de bästa som finns att få i business class.

Trodde att trialperioden med gratis internet var över så nice :)
Hoppas den mjuka produkten håller måttet också, men jag måste säga att jag varit positivt överraskad av de flighter jag haft så här långt.
Men som sagt. Rapportera på :)

Hoppas du hade en bra flygning - vi väntar med spänning på en rapport

Har två resor med AA 77W planerade, dock i första klass :cool:, men jag antar att skillnaden nu blir mindre och mindre mellan F och C och snart kanske det inte finns någon anledning att inte sitta i C.

Toppen