Andreas Eriksson
Medlem
That is as perfect as it gets..
I´ll call AA and see what they´ll say.
I´ll call AA and see what they´ll say.
Last edited:
Det var 14/9 och sen 11/10. Och det var enkelresa tänkte jag göra, tillbaka skulle ta en billig UA med hoppet om att bli uppgraderad.På vilket datum? (Du kan skicka PM om du inte vill skriva ut här, jag ska inte boka utan vill bara se hur det ser ut.)
32.5K hos AA.
Alt 2 såklart. Supa öl kan man i krogen hemma och systemet har bättre viner också(får se hur lång tid tar det innan Homer, henrik l och Concorde rättar mig)
Vid alt 1 får du ju besöka CCR, vilket är en upplevelse i sig. Men hur är det med bräsnletillägg och skatter?
Alt 2 såklart. Supa öl kan man i krogen hemma och systemet har bättre viner också(får se hur lång tid tar det innan Homer, henrik l och Concorde rättar mig)
Vid alt 1 får du ju besöka CCR, vilket är en upplevelse i sig. Men hur är det med bräsnletillägg och skatter?
En polares son gjorde det med cykel. Han fortsatte dock hela vägen till PEK men du kan vid DXB byta transportmedel istället.(Ett annat alternativ hade varit om man lyckats ta sig relativt billigt från Barcelona till DXB/AUH/DEL tex och på så vis "börja där".)