Har man någon tidsfrist för att få bokningen helt klar (tex inom 48h)?Det var därför jag gjorde första delen av bokning med AU och andra med USAoch betalar med EU... Pussel...
Har man någon tidsfrist för att få bokningen helt klar (tex inom 48h)?Det var därför jag gjorde första delen av bokning med AU och andra med USAoch betalar med EU... Pussel...
Har till den 5:e på mig att betala och innan dess kan man ändra...Har man någon tidsfrist för att få bokningen helt klar (tex inom 48h)?
Sitter med ungefär samma bokning och får samma fel?Försöker reservera DXB-LHR-ARN i First Class med Qantas, men får felmeddelande om att flighten inte är tillgänglig i First, trots att hemsidan visar tillgänglighet. Har testat flera olika datum och får samma svar. Visar AA's hemsida phantom availability, eller bör man ringa för att få det fixat?
Har testat andra rutter och datum för Qantas First. Verkar inte gå att boka det alls.Sitter med ungefär samma bokning och får samma fel?
Ser du den om du söker på BAEC?Visar AA's hemsida phantom availability, eller bör man ringa för att få det fixat?
Söker på AA's hemsida. BAEC visade ingen tillgänglighet i First.Ser du den om du söker på BAEC?
Mitt konto har tyvärr gått utDet går att söka Qantas First class award (P klass) och Business class award (U klass) på ExpertFlyer.
Måste i sådana fall vara Qantas som blockar all F tillgänglighet.Har sökt ett ganska stort antal datum både i vår och i höst via Expertflyer men hittar inget i first mellan London och Sydney. Finns i business.