Senaste nytt

American Airlines AAdvantage All partner airlines award tråd

Jag har två konti med 40K och 16K som jag vil booka før mars. Foredrar BKK ev PNH som destinasjon. Alt 1 at överföra 16K och köpa 14K för 70K en veg i F. Vad tycks om följande:

A: OSL-LHR/FRA-HKG(CX F)- BKK
B: BOM-AUH-LHR(EY Apartment)-OSL (Men är inte så keen på at transita i BOM med twå ulika bookningar)
C: Köpa OSL-AUH-BKK t/r Eco med EY och tillbaka från AUH fly award AUH-LHR-OSL til 40K och EY Apartment.
D: BKK-HKG-DUS-LHR-OSL (CX F, BA C)

Är mest intresserade i CX F eller helst EY Apartment. Några tips?

Last edited:
Jag har två konti med 40K och 16K som jag vil booka før mars. Foredrar BKK ev PNH som destinasjon. Alt 1 at överföra 16K och köpa 14K för 70K en veg i F. Vad tycks om följande:

A: OSL-LHR/FRA-HKG(CX F)- BKK
B: BOM-AUH-LHR(EY Apartment)-OSL (Men är inte så keen på at transita i BOM med twå ulika bookningar)
C: Köpa OSL-AUH-BKK t/r Eco med EY och tillbaka från AUH fly award AUH-LHR-OSL til 40K och EY Apartment.
D: BKK-HKG-DUS-LHR-OSL (CX F, BA C)

Är mest intresserade i CX F eller helst EY Apartment. Några tips?

Edit: Booket BKK-HKG-FRA-LHR-OSL med CX C/F & BA C til 70K

Hade problem med att de inte kunde se Lan Chile flygets award tillgänglighet i AU-kontoret men det kunde de på USA kontoret

Hade problem med att de inte kunde se Lan Chile flygets award tillgänglighet i AU-kontoret men det kunde de på USA kontoret

Aha. Rätt knepigt att de kan se olika tillgänglighet per flygbolag beroende på vilket nummer man ringer... Leder ju till ett jäkla pusslande vid komplexa bokningar. Ska vi starta ett protestupprop kanske? :)

Toppen