Är inte finnair flighten med 757 eller är det a340,a330 nu?
Just THAI Premium på utrsa runt på 21 dec 2014 ser mörkt ut. De är nästan utsålda.
Även rabatterad Business class (J klass) är få.
Däremot om hemresan sker från Bangkok på 1 jan 2015 (natten av 31 dec 2014), finns det gott om platser både i Premium Economy och i Business class.
Nu har jag lärt mig att det finns en mall, och att man inte ska skriva förkortningar i rubriker.
Nästa fråga vars svar kanske redan finns skrivet här någonstans är hur i hela friden man bokar tex business eller Premium Economy på Thai's hemsida?! På den svenska versionen så är det stört omöjligt att boka något annat än Economy, och på den globala sidan kan jag inte finna hur man bokar Premium Economy (om det finns platser). Hemresan kan vara 1-4:ejan, men hittar inget vare sig dit eller hem. Om nu sätena är desamma som i Business så funkar det iaf utmärkt för mig, frugan och kidsen.
"Startat reguljärflyg" är en sanning med modifikation. Man har helt enkelt börjat marknadsföra sina befintliga charterflighter till Phuket och Krabi även som reguljärflyg.Finnair kör Airbus A340 till Phuket.
Finnair startar reguljärflyg till Phuket och Krabi vintern 2014/15 - BusinessClass.se
Du kan redigera ditt inlägg i första posten då. Det blir lättare för andra.![]()