Senaste nytt

Allt du behöver veta om Star Alliance awards med Turkish Airlines Miles&Smiles

Ingår leenden som en extra serviceavgift? På mina 20 resor har jag letat efter denna "enhancement" men inte kunnat köpa till detta. Tänkte kanske vid personligt frammöte på ett kontor att för en femma extra ingick ett leende och trevligt bemötande mot betalande kund. Meddela hur det går för er andra..
Personalen på biljettkontoren är betydligt mer kompetent än folket man snackar med på telefon.

Jättebra service, to book with united please call them directly sir...
No I want to use my turkish miles to book an award.... please call united.... (facepalm)

@Senator han log säkert hela tiden..

jag fick höra att det var nu 40USD i bokningsavgift, är det någon mer som hört liknande?
jag har iaf fått en bokning igenom så jag får väl diskutera avgiften på flygplatsen imorgon.

Om man måste åka till Arlanda för att betala skatter och få den biljetterad så borde man väl rimligen kunna boka reward direkt vid disken ?

Nästa led i följetongen, tk agenten gjorde något via new york kontoret som gör att de nu när jag var på manchester kontoret frågade om jag skulle hämta ut den i new york...! Kan inte göra något innan usa vaknar, ska prata med cph kontoret

Nästa led i följetongen, tk agenten gjorde något via new york kontoret som gör att de nu när jag var på manchester kontoret frågade om jag skulle hämta ut den i new york...! Kan inte göra något innan usa vaknar, ska prata med cph kontoret

Hela processen låter ju sjukt smidig...

Nu ska det vara gjort, stod och hängde vid cph kontoret i en timme, det var fel valuta och bara fel helt enkelt, till slut betalade jag 149dkk i avgifter och skatter... Inte 412dkk som de ville ha först... Nu har jag bränt alla miles med tyrkish och sparar inte en miles mer med de här krångelpellarna

Slapp åka till new york för att hämta ut den iaf!

Toppen