Senaste nytt

Aldrig utvärdering med SAS

Elberto

Medlem
SAS borde göra som Singapore Airlines etc. Det borde ha en representant som informerar en innan boarding att man skall vara "utvärderare" för en specifik flight samt medlemsprogrammet. Man får ett färdig frankerat kuvert som man skickar in svaren på - mao så är svaren väldigt färska när man ger dem! Sen tycker jag även att man borde ha en fast utvärderingsgrupp av EB, låt oss säg 5 medlemmar av varje statusnivå som kan träffas en gång om året med SAS representater och talar om vad som är bra och dåligt ...

Då får man en utvärdering som betyder något ...

Cuz they simply don't care!
 

AABack2ARN

Medlem
Tyvärr känns det lite att så länge man inte svarar "rätt" bryr sig inte flygbolagen om dessa undersökning,. Men svarar någon enda stackare att champagne nog inte är så viktigt eller att mat är överskattat kan man ge sig tusan på att det svaret får en otroligt hög poäng i deras interna utvärderingar... :(
 

TurE

Medlem
Efter att ha varit i New York i början av december 2014 så fick jag en enkät av SAS, som jag flög med, ca 1-2 dagar efter att jag hade kommit tillbaka hem.
Där de frågade om hur jag hade upplevt hur allt fungerade från jag kom till flygplatsen, EWR, tills jag var hemma och fått bagaget i hand.

Jag håller med er övriga att en sådan enkät skall komma så nära i tid med flygningen för att kunna ge ett så korrekt svar som möjligt, vilket borde vara syftet med att skicka ut en enkät kan man tycka.
 
Toppen