Ingen aning. Med 20% rabatt vid förbeställning som de verkar ha nu var det jag tänkte handla klart billigare än på Systembolaget iaf. Mycket möjligt att det finns för samma priser någon annanstans online dock.Finns det något på taxfree Arlanda som är billigare än att handla online? Eller vad är syftet med att handla där?
Ingen aning. Med 20% rabatt vid förbeställning som de verkar ha nu var det jag tänkte handla klart billigare än på Systembolaget iaf. Mycket möjligt att det finns för samma priser någon annanstans online dock.
En av de jag försöker beställa utan att lyckas...
Funkar det bra med andra varor? Minns att en del kampanjer genom åren exkluderar ett antal varumärken från rabatten. Kan det vara det som spökar?En av de jag försöker beställa utan att lyckas...
Nej får samma fel oavsett vad jag väljer. Testat olika enheter och webbläsare. Även utan att ange rabattkod.Funkar det bra med andra varor? Minns att en del kampanjer genom åren exkluderar ett antal varumärken från rabatten. Kan det vara det som spökar?
Ja, priset är väldigt bra men tillgängligheten på den hos Avolta verkar komma och gå. Bokade när den fanns (för upphämtning i fredags) men fick sedan ordern avbokad någon dag senare, så de verkar inte "hålla" förbeställda flaskor ens några dagar.
Varför har du bara 15% rabatt?