Senaste nytt

Airline-Empires (Flygbolag Simulation)

Kan. Inte. Sluta. :)

Omstrukturerat, skrotat rutter och udda kärror. Bygger terminaler. Gillar mina A319-100LR. Fått första A380'n.

Hehe, jag har kommit fram till att man inte ska matcha verkligheten allt för mycket. Om det verkar löna sig att flyga 747 ORD-EWR så gör det!

Fasen vad jag blev sugen på det här, men jag känner igen riskerna som beskrivs:D Höll på lite med Sim-City en period i mitten på 90-talet. Schwopp sa det iblad och hade 4 timmar flugit sin kos. Känns som att det skulle kunna vara en kul sysselsättning till sommaren:)

Som geografi- och aviationsnörd är spelet inget annat är hårdporr. Mest underhållande är mitt bolag ERC Kazakhstan International med bas i Almaty (World R2). Damn, så mycket välbefolkade områden man når därifrån. Kina är ju parodiskt! Finns en orsak att fraktflyg med riktning Europa ofta kommer från ALA.

Beställt första BAE Concord. Sätter nog in den på ALA-FRA och ALA-AMS. Även om den skulle vara mer lönsam på någon anonym kinesisk mångmiljonstad...

För er som vill slösa bort ännu mer tid välkomnar jag till R2-alliansen AirBusiness.

Toppen