Miljon3 skrev:Det går efter att man har satt upp flygbolaget ordentligt att ta mellanrum på 18-32 timmarKlicka för att utvidga...
doc skrev:Haha, själv sitter jag endel påhttp://airlinesim.aero, som är en väldigt trevlig flygbolagssimulator. Håller med Palazzi om att det tar endel tid från BC.se. Det jobbiga med spel i realtid att man ibland måste göra saker mitt i natten. Väntar nyleverans av en E90 klockan 02 inatt och behöver flyga över den till Europa och schemalägga flighter i den, så den börjar generera inkomst så snart som möjligt.Klicka för att utvidga...
Ha Ha HaJag har startat Palazzi Air där vi routar turer från Athen till British Indian Ocean Territory via hubben ADD. Inte helt oväntat existerade den turen inte innanGamla sunkiga plan jag aldrig skulle sätta mig i är vad vi kör med också... Linjerna har omsorgsfullt valts med hänseende till hur långt mina gamla skitplan orkar flyga på full tank, hahahaNu är det bara att vänta på att stålarna rullar inKlicka för att utvidga...
Miljon3 skrev:Har någon mer än jag en erfarenhet av Airlineempires.com. jag har ett bra flygbolag där. om ni har flygbolag kommentera. om ni börjar med detta spel ta värld R5 och gå med i Business Alliance.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Onda människa! Nu är jag ju fast! Grrr! Två beroenden som kräver access till internet är inte bra när man reser mycket...Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Jag har redan lagt av....medan tid fannsNej, men ärligt talat var spelet inte riktigt min grej.... Det där med kontinuitet och uppföljning passar inte riktigt in i min livsstilKlicka för att utvidga...