Senaste nytt

Air New Zeeland i business - erfarenheter?

Wendestam

Medlem
Ska en tur down under och kommer bl.a. prova Air New Zeelands 777-200 mellan Sydney - Auckland - Fiji. Då jag reser men min sambo undrar jag om det är någon som har erfarenheter för bästa sätet om man är två och vill kunna prata lite? Är det mittkonsol, även om de är lite vända från varandra? Har den nån "vägg" mellan stolarna eller är den obefintlig? Vi har i dagsläget 1B och 1J, är det "bättre" på rad 2-7?

upload_2017-3-28_13-49-24.png

Jag och hustrun reste den linjen (fast andra hållet) tidigare i år och hade platser A-B. Svårt att kommunicera på ett vettigt sätt då och om jag minns rätt fanns det en liten "vägg" mellan B och J. Även om väggen är flyttbar så är man vänd ut mot gången så det blir väldigt mycket nackvridande om man ska prata. Rekommenderar paus från sambolivet under den ganska korta men behagliga flighten, annars A-B (eller J-K) om man åtminstone vill ha ögonkontakt.

Jag och hustrun reste den linjen (fast andra hållet) tidigare i år och hade platser A-B. Svårt att kommunicera på ett vettigt sätt då och om jag minns rätt fanns det en liten "vägg" mellan B och J. Även om väggen är flyttbar så är man vänd ut mot gången så det blir väldigt mycket nackvridande om man ska prata. Rekommenderar paus från sambolivet under den ganska korta men behagliga flighten, annars A-B (eller J-K) om man åtminstone vill ha ögonkontakt.
OK, tackar! Nog klarar vi ett par timmar utan varandra men då det är bröllopsresa tänkte jag gå på det lite mer "romantiska" ;)
Valde 4J/K i stället då det var en hel del bokat. Blir till att skrika över gången i stället:)

Toppen