Agö
Medlem
Ska du med?Väldigt fint inredd. Ser mycket trevlig ut.
Ska du med?Väldigt fint inredd. Ser mycket trevlig ut.
Ja, det vore något! Men ärligt talat, är inte Air France mer klass?Brukar vara "billigt" från Tyskland då och då
Air France 1:a klass rea fr. bl.a Tyskland fr. ca €3170 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Satsa på Etihad the Residence istället om ni vill imponera.
Ska du med?
Ja, det vore något! Men ärligt talat, är inte Air France mer klass?
När nu Lufthansa First har blivit var mans gods blickar jag (och den gode @flum ) mot Air France La Prèmiere. Läste ett par färska recensioner och det förefaller vara klasskillnad på alla plan mot det Lufthansa erbjuder - såväl på marken som i luften och allt däromkring. Har vi någon BC-medlem med färsk erfarenhet? Det handlar i så fall om betald biljett - hur kan man få tag på en sådan till ett rimligt pris (säg 45-50k)? Har redan börjat spara...
Review: Air France La Premiere First Class Paris to Tokyo
Review: Air France Salon La Premiere First Class Lounge Paris CDG
Air France ser väldigt bra ut i First. Jag får nog iofs hålla till godo med andras reserapporter men om Svenska spel ringer så...
En ny reserapport från en flygning med Air France är på Flyertalk nu(inklusive nedlåtande kommentarer om andra resenärer och metadiskussion om de kommentarerna):
Our week in Ireland via Air France La Première - FlyerTalk Forums
När nu Lufthansa First har blivit var mans gods blickar jag (och den gode @flum ) mot Air France La Prèmiere. Läste ett par färska recensioner och det förefaller vara klasskillnad på alla plan mot det Lufthansa erbjuder - såväl på marken som i luften och allt däromkring. Har vi någon BC-medlem med färsk erfarenhet? Det handlar i så fall om betald biljett - hur kan man få tag på en sådan till ett rimligt pris (säg 45-50k)? Har redan börjat spara...