Senaste nytt

Air France / KLM - Det här gjorde ni bra

Hachans

Medlem
KLM slarvade bort mitt bagage igen för jag vet inte vilken gång i ordningen. Blev en ganska dyr inköpsrunda pga jobbresa. Var rädd de skulle knussla. Men inga problem, pengarna ska betalas ut, processen tog bara någon dag och mina nya kläder är dessutom skitsnygga. :)

Men jag tror de gick på förlust på mig på denna resa.

Flög i veckan med Air France och hade ett långt stop i CDG, man får ändå säga att de försöker i lougnen (2F). Först går de runt och bjuder på Champagne, ser till att alla får (som vi ha) sedan gåt de runt med cocktail, tre olika. Även om det inte passade den dagen så är det ett bra försök att höja nivån

Attachments

• IMG_4005.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 82

Solomun

Medlem
Vaknade till en notis om inställda flyg för familjens resa till/från Shanghai med KLM i business i vinter. Direkt i appen fick jag upp nya alternativ att välja mellan, även med Air France. Valde att senarelägga ut/hemresa med en dag då det passade oss bättre. Eftersom vi inte flugit business med varken KLM eller Air France innan så valde vi att ha kvar KLM på utresan men istället välja Air France för hemresan.

Ser fram emot att få testa bulkhead seats i Air France nya business kabin i drygt 15h :)

Screenshot_20241026_154917_Chrome.jpg

Last edited:

eddo

Medlem
Vaknade till en notis om inställda flyg för familjens resa till/från Shanghai med KLM i business i vinter. Direkt i appen fick jag upp nya alternativ att välja mellan, även med Air France. Valde att senarelägga ut/hemresa med en dag då det passade oss bättre. Eftersom vi inte flugit business med varken KLM eller Air France innan så valde vi att ha kvar KLM på utresan men istället välja Air France för hemresan.

Ser fram emot att få testa bulkhead seats i Air France nya business kabin i drygt 15h :)

Visa bifogad bild 158613
Hur var resan bokad? Revenue?

Toppen