Senaste nytt

Air France eller KLM i Business class över Atlanten?

@Bryant. Om du har några TK Miles liggande så kan du boka en enkelresa i C till Maldiverna för 25K miles. Och använda sambons 34K FB Miles för en bonusresa enkel väg för hemresan.

Nya produkten introduceras långsamt på B747-400 flottan

Bryant, det brukas finnas Promo@wards till CUR, AUA och BON på sommaren. Nu vet inte jag om du tänkte Y eller C, men jag brände av 25 000 enkel till CUR i C med KLM, köpte AA C/F CUR-MIA-DCA för $350 och en annan poäng-resa hem i augusti 2011. Billiga 10 dagar i Karibien, Miami och DC :)

Tack för tipset men det finns endast biljetter till PTP och väldigt dyra biljetter därifrån när jag behöver åka. Kan stanna max 2-4 dagar så tiden finns tyvärr inte för roliga omvägar.

@Bryant. Om du har några TK Miles liggande så kan du boka en enkelresa i C till Maldiverna för 25K miles. Och använda sambons 34K FB Miles för en bonusresa enkel väg för hemresan.

Maldiverna ligger väl inte i USA? Eller menar du Maldives, Kentucky ;)

Jag har hittat en biljett som passar så jag kan åka AF i C hem till Stockholm. Nu är det bara det att enkelbiljettpriserna är inte så låga i Augusti.. Kanske måste hålla ut till i September..

Det lutar nu åt att jag köper en resa ARN-ORD t/r för att ta hemresan med flyingbluepoäng. Returen på t/r tar jag senare i höst/vinter. Håller mig inom skyteam...

Nu är det bokat. Min ursprungliga plan sket sig eftersom jag "väntar till imorgon med att boka". Den dagen jag ville åka från ORD var slutsåld så jag sköt på resan en dag. Brände 66000 EB poäng för en enkel med SK och UA ARN-ORD, sen blev det Air France för 31500 Flyingblue poäng ORD-ARN. Alla resor i C (och SAS plus)

Toppen