Fick detta med posten idag. Ca 20% lägre priser december till mars med Air China.
Jönsson Medlem 20 November 2017 #1 Fick detta med posten idag. Ca 20% lägre priser december till mars med Air China.
Jönsson Medlem 20 November 2017 #3 intuition skrev: Jag gillar speciellt hur AKL blivit "Oakland" i annonsen! Klicka för att utvidga... Härligt översättningsfel. Undrar om det är maskinellt eller manuellt.
intuition skrev: Jag gillar speciellt hur AKL blivit "Oakland" i annonsen! Klicka för att utvidga... Härligt översättningsfel. Undrar om det är maskinellt eller manuellt.
Dr. Miles Expert 20 November 2017 #4 intuition skrev: Jag gillar speciellt hur AKL blivit "Oakland" i annonsen! Klicka för att utvidga... Jönsson skrev: Härligt översättningsfel. Undrar om det är maskinellt eller manuellt. Klicka för att utvidga... 差不多了。(Det är inte så stor skillnad)
intuition skrev: Jag gillar speciellt hur AKL blivit "Oakland" i annonsen! Klicka för att utvidga... Jönsson skrev: Härligt översättningsfel. Undrar om det är maskinellt eller manuellt. Klicka för att utvidga... 差不多了。(Det är inte så stor skillnad)
ESSA Medlem 22 November 2017 #5 Gissar att Air China också kommer ha rabatter inrikes. (Kina) Någon som har koll? Dr. Miles