maba skrev:Måste vaccinera mig, någon som känner till någon vaccinationscentral i Stockholm som tar amex?Klicka för att utvidga...
Vaccin Direkt tar även de Amex.maba skrev:Måste vaccinera mig, någon som känner till någon vaccinationscentral i Stockholm som tar amex?Klicka för att utvidga...
KED skrev:XXL Luleå (Storheden).@Mattias Holménförst tjöt det men efter 2 försök var det inga problem att använda Amex idag så var ihärdig nästa gångKlicka för att utvidga...
Walter skrev:Nån som har koll om alla mekonomen tar amex?Klicka för att utvidga...
Walter skrev:Nån som har koll om alla mekonomen tar amex?Klicka för att utvidga...
Christian_W skrev:Mekonomen i Sandviken tog ej AMEX.Klicka för att utvidga...
crown skrev:Varje gång senaste 3 åren så har jag testat mitt Amex när jag handlat på Willys i deras självutcheckning, alltid har det varit "ogiltigt kort". Men idag så plötsligt hände det! =)Så ett tips till er som handlar på Willys där Amex tidigare inte fungerat är att testa om även ni har samma tur.Visa bifogad bild 88407Klicka för att utvidga...
Stämmer bra. Amex kommer att fungera på samtliga Willysbutiker inom kort.Christian_W skrev:Willys i Sandviken kommer att acceptera AMEX från V15 så det kanske är på utrullning i samtliga butiker.Klicka för att utvidga...