Går på Aqua dental i Stockholm. De tar ej Amex. Några tandläkare i Stockholm som tar Amex?Valands Tandvård i Göteborg. Tandläkaren är själv poängsamlare och ogillar ställen som inte tar Amex.
Mvh Sukhoi
Går på Aqua dental i Stockholm. De tar ej Amex. Några tandläkare i Stockholm som tar Amex?Valands Tandvård i Göteborg. Tandläkaren är själv poängsamlare och ogillar ställen som inte tar Amex.
Och jag som handlade senast i tisdags på Lidl i Köping med MC. Rackarns! Nåja, det blev sista gångenJag har redan lyckats betala med Amex hos Lidl i Köping för ett par dagar sedan!
Jag har redan lyckats betala med Amex hos Lidl i Köping för ett par dagar sedan!
Hans Ersander på Kungsgatan tar Amex.Går på Aqua dental i Stockholm. De tar ej Amex. Några tandläkare i Stockholm som tar Amex?
Mvh Sukhoi
Kära poängjägare, ni måste sluta handla på Lidl. Det är inte förenligt med poängsamlandet. Desto billigare, desto färre poäng. Coop är betydligt bättre på så sätt, samt coop poängen![]()
Går på Aqua dental i Stockholm. De tar ej Amex. Några tandläkare i Stockholm som tar Amex?
Mvh Sukhoi
Old news kanske men Amex borde fungera på alla Lidl. Ur deras senaste reklamblad:Även jag lyckades på Lidl Erikslund i Västerås nu i fredags!
och att blippa fungerade också.Amex borde fungera på alla Lidl. Ur deras senaste reklamblad:
Kära poängjägare, ni måste sluta handla på Lidl. Det är inte förenligt med poängsamlandet. Desto billigare, desto färre poäng. Coop är betydligt bättre på så sätt, samt coop poängen![]()