palmen
Moderator
Efter att du pratat med dom?Nu tar min lokala Hemköp butik AMEX, dock bara chip, blipp (contact less) fungerar inte.
EK
Efter att du pratat med dom?Nu tar min lokala Hemköp butik AMEX, dock bara chip, blipp (contact less) fungerar inte.
EK
Efter att du pratat med dom?
Storstadsperspektiv. I resterande Sverige är chip+pin den rådande standardenHur många gånger har man inte skippat sitt Amex bara för att det inte funkar att blippa :/
Att knappa PIN känns inte riktigt 2019.
Hur många gånger har man inte skippat sitt Amex bara för att det inte funkar att blippa :/
Att knappa PIN känns inte riktigt 2019.
Mitt Vianor i Västerås tog Amex iallafall, kanske även så långt söderut att det kan funka...Jag är på jakt efter ett däckhotell i Malmö som accepterar AmEx. Funkar det hos t ex Euromaster?
Om ni har några andra bra tips uppskattas det också. Till exempel ett däckhotell med bra pris/öppettider etc.![]()
Jag är på jakt efter ett däckhotell i Malmö som accepterar AmEx. Funkar det hos t ex Euromaster?
Om ni har några andra bra tips uppskattas det också. Till exempel ett däckhotell med bra pris/öppettider etc.![]()
Vianor i Helsingborg tar också AmEx så kanske alla (de flesta) Vianor gör det.Mitt Vianor i Västerås tog Amex iallafall, kanske även så långt söderut att det kan funka...![]()