Senaste nytt

Affärer ni har gjort men gått miste om poäng

Varför samlar du ens poäng om du behöver hänga läpp över det?
Vem har sagt att jag samlar poäng? Bara för man inte samlar på poäng betyder väl inte att man kan tycka det är deprimerade? Jag har mina kort för många andra fördelar.

Ja, jag drog upp det då jag tyckte det var en rolig miss, som jag gärna bjuder på, men alla är ju olika. Jag är dock såklart glad att du inte förbigått en enda poäng, bra jobbat :)
 
Vem har sagt att jag samlar poäng? Bara för man inte samlar på poäng betyder väl inte att man kan tycka det är deprimerade? Jag har mina kort för många andra fördelar.

Ja, jag drog upp det då jag tyckte det var en rolig miss, som jag gärna bjuder på, men alla är ju olika. Jag är dock såklart glad att du inte förbigått en enda poäng, bra jobbat :)
Ja man ska göra det man är bra på, och ge sjutton i det man inte behärskar ;)
 

Big Birger

Medlem
Frun lyckades med konststycket att den 6 månader gamla Outlandern fick totalt el-haveri i fredags i Lidköping på väg hem till Stockholm från västkusten. Bilen bärgad till Göteborg (närmaste verkstad), och hon fick en hyrbil i Trollhättan.

Så nu har vi en Avis hyrbil på uppfarten hemma i Stockholm, helt utanför EuroBonus-kampanjkod. Katastrof-isch.
Vad är dubbelt så illa än att köra en Avis hyrbil i 7 dagar utan att få en enda poäng? Jo, att köra en Avis hyrbil i 14 dagar utan att få en enda poäng. Speciellt nu när det finns en 10 000 poäng-kampanj.

Mitsubishi tappade totalt bollen och "glömde bort" vår bil på verkstaden i Mölndal. Så den har inte alls blivit lagad. Den har blivit ingenting. Inte deras smartaste drag att erkänna det till mig på telefon. Så nu har vi gratis hyrbil tills den blir lagad + att de har lovat att frakta den till Stockholm när den är lagad. Så vecka #2 är inledd med en Avis-bil på uppfarten utan minsta poängintjäning. Försökte givetvis att ordna det, men det blev inget annat än ett tappert försök.
 

ante_77

Medlem
Jag kom just på att min spontanshopping på HiFi-klubben hade kunnat ge mycket bättre utdelning om jag hade beställt via shoppingportalen.
Där gick jag ju miste om några tusen poäng :(
 

MLG55

Medlem
Missade 1500 poäng idag vilket irriterar mig fortfarande:mad:

Köpte gymkort till mig och frugan idag för 6000 spänn....får dock poäng för amexköpet.
Visste inte att letsdeal var med i poängshoppen och missade 25p/100 kr

Å då har jag själv tjatat och tjatat på familjen att de inte får köpa nåt online utan att pratat med mig för att jag ska kontrollera ifall affären är med i sas shoppen, så går jag och klantar mig själv:mad::mad::mad:
 
Toppen