Senaste nytt

Aegean vad i h-e (efterregistrering av miles)

Har självklart mejlat på alla i tråden förekommande förslag, samt exploderat och bokat tåg till Aten i syfte att leverera boardingpassen manuellt....Hade säkert fungerat bättre på Air Koroyu i Nordkorea.
Ser fram emot Grekland utanför EMU med kursen 100 drachmer lika med 2 spänn.
God Jul iallafall!!!!!

Last edited:
Hoppas det löser sig. Lätt att tänka att allt fungerar smidigt i Svedala, dock ej fallet och SAS är definitivt inget föredöme när det kommer till efterregistrering som hos dem ofta är både omständligt och tar lång tid.
Det är ytterligare ett bevis att SAS tänker och gör som Kråkan...

Har självklart mejlat på alla i tråden förekommande förslag, samt exploderat och bokat tåg till Aten i syfte att leverera boardingpassen manuellt....Hade säkert fungerat bättre på Air Koroyu i Nordkorea.
God Jul iallafall!!!!!

Om du tycker att allt grekiskt är så kasst kanske du skulle satsa på ett EBG istället? SAS skänker ju mer eller mindre bort dessa i Cornflakes paket nuförtiden! Aegean klarar sig nog fint utan en "guld"medlem som inte reser med A3 och tycks avsky både A3 och deras hemland.

Att i sammanhanget slänga ur sig att man ser fram emot att Grekland åker ur EMU är ungefär lika barnsligt som att slänga ur sig att Tyskland har förlorat två världskrig när Lufthansa gör fel! Det hör liksom inte till saken!

Jag förstår din frustration, men ta saken för vad den är!

Om du tycker att allt grekiskt är så kasst kanske du skulle satsa på ett EBG istället? SAS skänker ju mer eller mindre bort dessa i Cornflakes paket nuförtiden! Aegean klarar sig nog fint utan en "guld"medlem som inte reser med A3 och tycks avsky både A3 och deras hemland.

Att i sammanhanget slänga ur sig att man ser fram emot att Grekland åker ur EMU är ungefär lika barnsligt som att slänga ur sig att Tyskland har förlorat två världskrig när Lufthansa gör fel! Det hör liksom inte till saken!

Jag förstår din frustration, men ta saken för vad den är!

Word!

God Jul iallafall!!!!!

Va lite snäll mot landet som har gett oss både tsatsiki, souvlaki och Ouzo ;)

Förstår dock din frustration och kan meddela att Turkish inte är ett dugg bättre. Har haft ett ärende igång en månad där de svarar hela tiden på mitt första mail och inte det senare med kompletterande info.

Det jag blir mest förundrad över är att människor (utan att hänga ut någon enskild här då givetvis!) vill ha grekisk givmildhet med guldkort men samtidigt skandinavisk effektivitet på kringservice.

Som motvikt till allt elände i den här tråden kan jag meddela att allt fungerat perfekt med Aegean. Poängen för resorna till Sydafrika och Portugal har registrerats några få dagar efter resan och guldkortet kom efter 1½ månad som beräknat. Heja Aegean och God Jul Grekland ! :cool:

Toppen